W ramach obchodów Tygodnia Bibliotek we wtorek 10 maja Filia Nr 2 w Libiążu wraz z wychowawcą Świetlicy Szkolnej p. Iwoną Dombek zorganizowała zajęcia pt.: "W magicznym świecie bajek i baśni". W zajęciach wzięli udział uczniowie z klas I-III uczęszczający na świetlicę szkolną. Uczniowie zostali podzieleni na trzy zespoły musieli zmierzyć się: z Krzyżówkami, Zagadkami, a podczas zabawy w Bajkowe Kalambury wcielali się w postacie z bajek. Największym zainteresowaniem cieszyła się konkurencja pt.: Zaczarowany kuferek. Dzieci z zamkniętymi oczami wyciągali rekwizyt i odgadywali z jakiej jest bajki. Pomimo zawziętej rywalizacji, zajęcia przebiegły w bardzo miłej i radosnej atmosferze. Na koniec została ogłoszona punktacja. Każdy otrzymał nagrodę oraz słodki poczęstunek.

Wizyta klasy I c wraz z wychowawczynią p. Iwoną Dombek w bibliotece w poszukiwaniu literki "B".

Po zapoznaniu się z biblioteką i przypomnieniu zasad w niej obowiązujących, dzieci bez trudu odnalazły regał z bajkami i literkę "B". Każde wybrało swoją ulubioną bajkę i w kilku słowach coś o niej opowiedziało. Wylosowana bajka została przeczytana. Na koniec zachęcając dzieci do korzystania z biblioteki zabawiliśmy się w odgadywanie tytułów bajek, pani pokazywała okładkę książki, a dzieci odgadywały jej tytuł.

31 marca odbyły się zajęcia biblioteczne w Filii Nr 2 dla Grupy VI. Najmłodsi czytelnicy podczas pierwszej wizyty dowiedzieli się: - Co to jest biblioteka, jak należy się w niej zachowywać. - Jak można zapisać się do biblioteki i korzystać z jej księgozbioru. - Jak należy dbać o książki.

Przedszkolaki z wielkim zaciekawieniem słuchały czytanej książki pt:"Kamyczek w bibliotece". Potem same mogły wybrać książkę, którą chcą sobie pooglądać, a na koniec poczęstowane zostały drobnym słodkim upominkiem.

Copyright © 2017 Miejska Biblioteka Publiczna w Libiążu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.

Please publish modules in offcanvas position.

Free Joomla! template by L.THEME